Labels

photo (19) cerita (8) paradigm (7) sekolah (6) birthday (5) dream (5) heart (5) teaching (5) video (5) TESL (4) amad (4) expressing thoughts (4) Trust (3) art (3) family (3) feeling (3) friendship (3) love (3) practicum (3) aku (2) alam ghaib (2) best (2) dugaan (2) friend (2) hantu (2) inggeris (2) islam (2) islamhood (2) knowledge (2) melaka (2) poem (2) Asam pedas (1) Momo (1) assignments (1) bung (1) bus (1) food (1) holiday (1) kan best (1) konvo (1) plan (1) senarai semak (1) serindit (1) spiders (1) terengganu (1)

Friday, April 10, 2009

bergambar di saat akhir di serindit

Gambar-gambar kali ini diambil sehari sebelum paper last untuk final exam yang last sekali untuk program TESL 6tahun ini..

enjoy~

inilah cinta kami.. ececece
begitulah alkisah baya-chan and mirako-sensei

huhu

kami memang suka beriadah di waktu petang lebih-lebih lagi di taman bukit serindit, melaka.

iye.. kami masih muda.. baru 24tahun.. hahahahaha

ini cinta kami.. (gambar hiasan jer ngeh ngeh ngeh)

aku pun serupa mahu bercinta.. tetapi aku sangat malu.. hinggakan baya-chan ketawa berbahak-bahak.. hihi ^0^

kami bertiga seakan chiken chop. chicken chop xsedap dimakan tanpa gravy/sauce nye dan mesti dimakan dengan fork and spoon.. kalo tidak, tak sedap. begitulah kami.. tanpa salah seorang.. dunia seakan malap.. fahamlah sape chicken, sape gravy, sape fork and spoon.. yang penting kami = chicken chop yang sedap. atau boleh di umpamakan seperti keenakan semulajadi ayam di Kenny Roger's.. (drooling..) slurp!

ohya, walau kami bertiga ni serious blogger, namun hanya mereka berdua yang sangat rajin menulis.. saya hanya suka membaca dan mengomen dan berfikir tentang menulis.. tapi.. hanya di dalam minda.. tidak direalisasikan sebab .. ntah. hihi

ohya, ini cerita di serindit.
huhu.. masa tengah jalan sorang2 untuk satu pusingan, saya terserempak seorang perempuan middle-aged, pakai baju hijau kaler macam the one dalam blog mr.kueh, tapi tulisan nye amat ketara perbezaan nye.

it shows C.I.A
ganas kan? tapi di bawahnya tertera


jeng jeng jeng










Certainly I'm Available


hahaha
terus saya gelak sorang2. dah la masa tu masa saya rasa malu-malu. kih kih kih
ape da...

dan masa aerobik atau jogging atau jalan.. saya juga kerap kali terserempak dengan seorang lelaki yang kalo dari jauh kelihatan seperti Enrique Iglesias, iye.. siap dengan taik yang paling comel atas muka bumi ini.. mestilah taik lalat..

sungguh tak tipu. dengan perasaan kagum, saya pura-pura tak nampak dia tu, sebab mahukan kepastian, pernah sama jogging dan terserempak (iye la jogging bertentangan arah)..maka baru lah terperasan yang dia ni Enrique versi melayu..

mujur tak mintak autograph je.. hehehe

aerobik sangatlah best.. tapi itu hari sangan penat, hanya mampu main2 tangkap gambar dan gelak kuat-kuat dengan perasaan malu berkeliaran didalam hati.. keh keh keh..

ohya, ini petang akan saya naik lori bersama housemate saya untuk membawa diri ke jasin. kami pindah sebab kami ditempatkan untuk berpraktikum di SK Jasin. dokan kami ye.
baya, kamu jangan lupa saya ye. kamu tu selalu sibuk je memanjang.. mirah.. datang la umah aku di Jasin, bawak skali budak baya tu sama itu gadis ayu Sushi dan Farah.. hihi

ok lah.. saya mahu sambung mengemas. babai...
ohya.. C.I.A~~~

2 comments:

SpEkmATaKu said...

wahh sweet ny entry nie huhu
btw i like C.I.A tue hehe

indah-chan said...

hehe.. ye la. jd tatapan aku dikala sepi tanpa korang. ekekeke

btw, aku online gne pc kat lab kom kat skola ni. tenenet umah blom masuk lg.. aku rinduuuu

huhu