Labels

photo (19) cerita (8) paradigm (7) sekolah (6) birthday (5) dream (5) heart (5) teaching (5) video (5) TESL (4) amad (4) expressing thoughts (4) Trust (3) art (3) family (3) feeling (3) friendship (3) love (3) practicum (3) aku (2) alam ghaib (2) best (2) dugaan (2) friend (2) hantu (2) inggeris (2) islam (2) islamhood (2) knowledge (2) melaka (2) poem (2) Asam pedas (1) Momo (1) assignments (1) bung (1) bus (1) food (1) holiday (1) kan best (1) konvo (1) plan (1) senarai semak (1) serindit (1) spiders (1) terengganu (1)

Wednesday, October 15, 2008

gaya, mutu, keunggulan ...

ini adik aku

aku bukan nak cerita pasal adik aku
tapi tentang gaya nya yang ala-ala mentadak tu..
entah kenapa..
mungkin dia rasa comeyy
amad ni selalu post camtuh
katanya
bukan mentadak
tapi TURTLE

manyak la turtle cenggitu

ade lagi satu gaya
yang aku dapati agak interesting

iaitu gaya melompat..
melompat ini memerlukan daya tujahan yang hebat
di samping kebolehan mem-posing-kan diri
dengan sopan tanpa memunculkan bahagian2 yang mengaibkan
ketika aktiviti sedang dijalankan.


ini kawan aku
dia baru je grad..dan itu cerita lain..

cuba tengok gaya lompatan aladdin berserta pose senyuman yakin
tidak ada mana2 model pun mampu melakukannya
dah la ini menjadi aktiviti mengisi masa
sementara membaiki kereta yang sedang rosak
di tengah2 lebuh raya..

ape daa...

dan satu lagi pose yang aku paling kagum...
ini pose outdoor pengantin selepas selesai kedua-dua mempelai
di-ijabkabul-kan.. alhamdulillah
aku sangatlah kagum..
dan ini pun kawan aku
dan itu pun cerita laen..


aku sangat kagum sampai..
aku pun harap dpt buat pose seperti ini
untuk outdoor session akoo kelak..
^-^

9 comments:

stu_comot said...

wah3...comell nye gmb2 tuh...tp plg suke gmb amad mentadak..eh, turtle..xmola turtle..nk mentadak gak..tp adik owg pggl gejuntat gejunte..hahaha..adik ku yg krekk..

Rajuna said...

JANGAN buat2 juling sudah la.

alif-mikail said...

er.. try le lompat sambil amek gambar sendiri.. ehehehe

kiera said...

fuyoo..mantap sungguh gaya lompatan pengantin tu..
mesti gune trampoline..haha

valsa nine said...

stu_comot: whaha.. tu gaya amad paling latest.. biase la budak2.. bukan kerekk, tapi creative.

huhu

human is possible to a wide range of potentials.. :D

rajuna: erk! ape salahnye.. haha mungkin akan dapat perhatian dr org seperti kamoo?? hehe..

aliff: owh.. itu boleh aja dilakukan.. cuma nnt xde org tahu yg kite sedang lompat sbb gambar terlampau burukk.. haha

kiera: haha.. tu dkt shout box, tuannye da kasik permission. haha
diorg mmg hebat, lebih2 lg kwn beta yg sorg tuu.. luv ya pja! hehe

poyotito's said...

gambor hok last tu smart beb!
bersungguh betul gayanya hok pengantin pompuan tuh..

valsa nine said...

poyotitos: kawanku itu mmglah hebat. student doctor dan ex-gimnast. huhu..

hebat kan? aku skee :D

kavkiskey said...

apa maksud "dan itu cerita lain?"

valsa nine said...

kavkiskey

dan itu cerita lain

hahahahaahahha