Labels

photo (19) cerita (8) paradigm (7) sekolah (6) birthday (5) dream (5) heart (5) teaching (5) video (5) TESL (4) amad (4) expressing thoughts (4) Trust (3) art (3) family (3) feeling (3) friendship (3) love (3) practicum (3) aku (2) alam ghaib (2) best (2) dugaan (2) friend (2) hantu (2) inggeris (2) islam (2) islamhood (2) knowledge (2) melaka (2) poem (2) Asam pedas (1) Momo (1) assignments (1) bung (1) bus (1) food (1) holiday (1) kan best (1) konvo (1) plan (1) senarai semak (1) serindit (1) spiders (1) terengganu (1)

Sunday, October 18, 2009

sudah lama tidak update

di sini, aku saje mau letak the senarai semak untuk aku refer.
ye la.. aku perlu update
tahun ini merupakan tahun yang sibuk dan membawaku kpd perubahan yang agak besar..

1. practicum ends
2. mula keje
3. masalah kuaters
4. puasa + raya
5. konvo.. yey!
6. makan pompuan? jadi rutin?

okehh.. t aku cte ek.. hehe.. sibuk pye pasal..
ni nk kne bawak adik aku makan roti cotek.. kalo nk tau apa itu roti cotek, meh datang kelantan. hihi ^___^

salam..

No comments: