Labels

photo (19) cerita (8) paradigm (7) sekolah (6) birthday (5) dream (5) heart (5) teaching (5) video (5) TESL (4) amad (4) expressing thoughts (4) Trust (3) art (3) family (3) feeling (3) friendship (3) love (3) practicum (3) aku (2) alam ghaib (2) best (2) dugaan (2) friend (2) hantu (2) inggeris (2) islam (2) islamhood (2) knowledge (2) melaka (2) poem (2) Asam pedas (1) Momo (1) assignments (1) bung (1) bus (1) food (1) holiday (1) kan best (1) konvo (1) plan (1) senarai semak (1) serindit (1) spiders (1) terengganu (1)

Thursday, November 13, 2008

Cinta ini membunuhku!



aku suka sangat lagu ni. Perasaan ni macam aku pernah rasa dulu. selepas aku putus (tak kapel pun sbb masa tu baru sesi nk upgrade relationship dari kawan kepada special sikit, ale2 jd lawan, whahaha!). in fact, aku tak pernah pun kapel. stakat teman tapi mesra je. tak nak ah kapel, aku tak percaya pada diri sendiri. keh keh keh

aku tak pernah rasa se-serius ini dengan sape2 pun. huhu.. masih mencari dan menunggu mR.right.

bukan aku mahu sangat pun to be in a serius relationship, tapi mak, ayah, adik2, sedara2, maksedara2, kawan2 mak .. adehh senang cite, sume org lah di sekeliling aku tanya bila nak bawak balik, buat kenduri and all. adehh

pernah sekali, adik aku yang laki (muda setahun dr aku) tanya:

"ca, bila nak bawak balik abe ngoh nye??"
"hah?, bile kite ada abe ngoh? sape?" [blurr, sbb dia tanya out of blue]
"alaa... abe ngoh laa"
"adehh.. sabar la.. bakpo? nok main bola skali ko?"
"hehe.. bukey, nok main badminton, nok smash atah dai(atas dahi)"

erk!
whahaha.. adehh laa.. sabar la ye sume, aku ni blaja pun belum habes.. ade satu sem je lagi.. blaja pun lama sungguh, 6 years, kuar SPM trus masuk course ni, nasib baik ada scholarship gov, senang hati sikit. apa tak nye, 6 tahun beb.. kawan aku yang amik medic da jd docter da pun. whuhuhuuh

okeh. berbalik pada topic cintan, aku dengar lagu ni, rasa rindu pulak pada kepedihan Cinta. sesungguhnya, ia adalah satu nikmat.huhu. ya lah. life is full of suprises; be it kebahagiaan or kepedihan. they're all nikmat of how well we handle it. i'm sure we'll learn a lot from those experiences.

ape pun.. layann... kalo nk karaoke, ni ade skali lirik! ^-^

D'Masiv
Cinta Ini Membunuhku


kau membuat ku berantakan
kau membuat ku tak karuan
kau membuat ku tak berdaya
kau menolakku acuhkan diriku

bagaimana caranya untuk
meruntuhkan kerasnya hatimu
ku sadari ku tak sempurna
ku tak seperti yang kau inginkan

reff:
kau hancurkan aku dengan sikapmu
tak sadarkah kau telah menyakitiku
lelah hati ini meyakinkanmu
cinta ini membunuhku

bagaimana caranya untuk
meruntuhkan kerasnya hatimu
ku sadari ku tak sempurna
ku tak seperti yang kau inginkan

repeat reff

p/s: update pantas sebelum mandi ni pagi yang sejuk ni.. wahhh best nye hujan gini! hehe

10 comments:

fadzil hafiz said...

ha-ha, baru bgn tido ek?

*dah kt umah yek?selamat bercuti...

dialicious said...

yerrr..lagu ni sgt best kan..terasa dalam2..

Hajime said...

ah!
nak emo2 kalu...
dgr lagu siren!
(smpat promo)
=op

indah-chan said...

mr.Padelkopak: whaha.. mane de baru bgn, ni da siap iron baju mak ayah nk g keje. huhuhu and bersiap nk g airport, paksedara g haji!

[walaupun iron adalah kerja yang paling xsuka] whahaha

yup! duk umah da ni.. cutiii ngeeee

mIss Dialicious: huhu. terasa dalam2? kenapakah? kenapa dia tak paham kamu?? *emo* pulak. hehe

Mr.haJime: adehh.. promo lagu siren? siren tu mende? [blurr *-*]
bunyi eeeoooo eeeooo ambulans tu ke? emo ke dgr sound tu?? erk!

poyotito said...

lama betul 6 tahun...
gua 4 tahun ni pun dah supe menda dah rasa

indah-chan said...

poyotito's: haha.tu r. kitorg 50 org (satu batch) ni rasa macam tua bersama... siap kalo igt balik zaman freshies, gelak bagai..

indah-chan said...

aku tipu. aku sebenarnya pernah rasa serius ini dgn seseorg.

nk wat cane, tepuk sebelah tgn. saket bukan kepalang. huhu

da xde jodoh. thx to him, i learn a lot about myself. huhu ^-^

fadzil hafiz said...

bile mau update cik valsa?

Rajuna said...

tak emo kalau tak ada gewe deh!

Anonymous said...

suke lagu ni...best..cam kene ngan aku jugak je...